tiistai 21. heinäkuuta 2015

LOMAN VIETTOA TAITEILLEN

Aurinkoa kun ei ole pahemmin päässyt ottamaan, niin olen jatkanut Mixed media ja Art Journaling kokeiluja sisällä :). Tässä muutamia harjoitelmia. Mixed mediaa canvakselle, näihin tauluihin olen tyytyväinen. Art Journaling sitten taas hmmm... vielä en ihan ole varma onko tämä minun juttuni...


"Villa Rosa" n. A4 kokoiselle canvakselle tehtynä.


Tämä on sellainen neliöpostikortin kokoinen canvastyö.


Olen joskus kirppareilta ostellut vihkosia ajatellen, että päällystän kannet, mutta nyt näille tuli muuta käyttöä löydettyäni tämän Art Journaling-tyylin. Nämä ovat harjoitelmia, sillä en ole ollenkaan varma onko  tämä minun juttuni tai sitten minun tyylini tulee olemaan hyvin hyvin erilainen kuin mitä olen netistä bongannut näitä Art Journaling-tyylejä ja voiko tätä sitten siihen mukaan laskeakaan. Mene ja tiedä, katsotaan kun/jos taidot kehittyvät.

Tässä yhden kirjan kansi:


ja sisällä aukeama "Summer"


toinen aukeama valmistui eilen "Under the sea"


Toisen kirjan harjoitelma


samoin tämä, joka meni kanssa aivan pilalle


ja tässä ensimmäinen aukeama


Tässä tämän toisen kirjan kansi



3 kommenttia:

  1. Jopa tykkäsin ,tuo ensimmäin aivan ihana!

    VastaaPoista
  2. Ihania tauluja. Ja mikäköhän se on Art-kirjassa vikana, upeita sivuja.

    VastaaPoista
  3. Taulut ovat tosi upeita. Eikä journalissa ole mitään vikaa, jokainen tekee omaa tyyliään, ei kai siinä mitään sääntöjä ole, millainen lopputuloksen tulisi olla.

    VastaaPoista

On aina ilo saada kommentteja