torstai 7. helmikuuta 2013

Magnoliahaaste nro 129

Tällä viikolla haasteena oli luonnos, johon tein ystävänpäivän kortin:



Sain tämän tyttösen kuvan kaupanpäälle, kun ostelin askartelutarvikkeita. Mankut ovat mielestäni aika kivoja, mutta tästä nimenomaisesta kuvasta täytyy sanoa, että mittasuhteet ym. ovat menneet pieleen piirtäjällä. Mä en oikeasti edes tajua, että miten päin tämän tytön jäsenet ovat. Ilmeisesti tässä pitäisi olla kädet seläntakana kannattelemassa sydäntä, mutta sitten taas kun katsoo jalkojen ja mekon asentoa, niin ihan pielessä :( Onneksi en ole ostanut leimasinta itselleni.

Rippikortteja tytöille

Viime aikoina olen tehnyt rippikortteja tytöille vintage-tyyliin. 







sunnuntai 3. helmikuuta 2013

BLOGINAMUN ARVONTA SUORITETTU!

Kiitos kaikille ihanille kävijöille ja arvontaan osallistuneille. Teitä oli peräti 49 kappaletta!

Arvonta on suoritettu ja se tapahtui manuaalisesti eli nimet lapulle ja määrä sen mukaan, kun ohjeita oli noudatettu. Sekoitus ja mieheni nosti arvan...

Tattararaa ja voittaja on:





SATU K


Hurjasti onnea voittajalle! Otapa yhteys minuun ja laita osoitteesi, niin mahtava pläjäys vintageaskarteluun lähtee sinulle.

Hurja osallistujamäärä ilahdutti minua niin, että päätin arpoa vielä kaksi lohdutuspalkintoa ja arpa suosi seuraavia:


SELMA

KÄNKKIS

Ottakaapa tekin yhteyttä minuun, niin laitan teille jotain pientä kivaa vintageen liittyvää :)

Kiitos vielä kaikille osallistujille!



lauantai 26. tammikuuta 2013

BLOGINAMIA VINTAGETYYLIIN/BLOGCANDY IN VINTAGESTYLE

Heippa kaikki blogissani vierailevat tutut ja tuntemattomat,

viides vuosi kortteilua ja muutakin askartelua lähti käyntiin ja huomasin, etten ole järjestänyt minkäänlaisia arpajaisia koskaan, vaikka on ollut vuosipäivää ja lukijoita on tullut mukavasti ja sivuilla käyneitä on yli 4000.

Senpä vuoksi nyt on aika korjata asia ja laittaa pystyyn bloginamuarvonta! 

Tarjolla on iso vintageaiheinen bloginamu:

namu sisältää mm. papereita, sulkia, pitsiä, nappeja, vintageaiheisia kuvia ym.

Osallistuaksesi namun arvontaan sinun tulee jättää kommentti blogiini :) Voit myös tuplata äänesi liittymällä blogini lukijaksi ja triplata jos mainostat namua omassa blogissasi.

Bloginamu arvotaan sunnuntaina 3.2.2013 klo 19.00!

Tervetuloa osallistumaan!


Hi,

In my blog is now huge vintagecandy which contains papers, lace, buttons, vintagepictures etc.

To take part of this blogcandy you should leave your comment here, you can double you votes if you join to my blog reader and even trible if you put information about this blogcandy to your blog.

This blogcandy will end on Sunday 3.2.2013 at 19.00!

Welcome to join!


tiistai 22. tammikuuta 2013

Askartelutaivaan Vintagehaaste #6

Tänään on julkaistu Askartelutaivaan Vintagehaaste nro 6 ja aiheena korttiin on Eläin. Tässä minun DT-työ aiheeseen:


Kaikki mukaan osallistumaan!