Vähän aikaistahan tämä on varmaan monen mielestä, mutta joulukorttien teko ei saa jäädä viime tippaan, varsinkaan tällaisella, joka ei osaa tehdä sarjatuotantoa vaan kaikki pitää olla erilaisia... Kuvakavalkadi valmistuneista olkaa hyvä:
sunnuntai 5. lokakuuta 2014
sunnuntai 28. syyskuuta 2014
Onnittelukortteja
Jälkijunassa julkaisuja, saajilleen jo menneet kortit. Tein pomolleni kortin synttäriensä kunniaksi:
Hän nimesi tämän itse "raikulipojaksi" :)
Eilen käväistiin sitten Ulvilassa viettämässä tätini 80-vuotis syntymäpäivää. Minulla oli hänestä nuorena jotenkin niin aikansa kuvan mukainen valokuva ja sen ymprille rakensin onnittelukortin:
Hän nimesi tämän itse "raikulipojaksi" :)
Eilen käväistiin sitten Ulvilassa viettämässä tätini 80-vuotis syntymäpäivää. Minulla oli hänestä nuorena jotenkin niin aikansa kuvan mukainen valokuva ja sen ymprille rakensin onnittelukortin:
joulukortteja on valmiina monen monta, jahka saan ne kuvatuksi julkaisen ne sitten.
Tunnisteet:
onnittelut,
vintage onnittelut
sunnuntai 7. syyskuuta 2014
VIELÄ UUSIA KORTTEJA
Tunnisteet:
onnittelu,
vintage onnittelut,
vintate
ALUMIINITEIPPIÄ KORTTEIHIN
Askartelumaailmassa seikkaillessa löytyy kaikkea itselle uutta, jota on kokeiltava. Ostin rullan alumiiniteippiä ja tässä korttikokeiluja, jossa käytetty siis tätä teippiä, maalattu mustalla acryylivärillä ja pyyhitty pois sekä alcohol inkseillä värjätty.
tässä kortissa teipin alla pitsiä ja pahvinen sydän. Maalattu yli valkoisella acryylivärillä ja pyyhitty pois. Sydämessä ruosteenväristä alcohol inksiä. Pitsiä käsitelty vielä inka gold värillä platina
tässä teipin alla tuo kellostanssikuvio ja käsitelty alcohol inkseillä
tämä odottaa vielä kortiksi tekoa
kuten myös tämäkin
Tunnisteet:
alumiiniteippi,
aluminum tape,
metal tape,
onnittelut
JOULU ON AVATTU!
Hei,
ulkona syyskesä kauneimmillaan, mutta ettei tule kiire, niin joulukorttitalkoot on nyt aloitettu. Eiköhän näitä nyt ennätä sitten tehdä tarpeeksi. Osasta puuttuvat vielä tekstit.
ulkona syyskesä kauneimmillaan, mutta ettei tule kiire, niin joulukorttitalkoot on nyt aloitettu. Eiköhän näitä nyt ennätä sitten tehdä tarpeeksi. Osasta puuttuvat vielä tekstit.
Tunnisteet:
joulukortit 2014,
vintage
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)