torstai 25. joulukuuta 2014

Tuunausta

Teinpä työkavereille lahjaksi tuikkualustoja, joskin  vain ledi-kynttilä sopii näihin. 

Kirppikseltä ostettu halvalla isoja viinilaseja, maalattu ensin gessolla ja sitten akryylimaalilla. Päällystetty decoupage-tekniikalla lautasliinoilla, tekolunta ja kimalletta ja koristeet ja tadaa... tällaisia näistä syntyi:





muutama tilauskortti ja tageja:




nyt saa joulupuuhailut jäädä hetkeksi ja on aika tehdä taas muita askarteluja.


sunnuntai 14. joulukuuta 2014

JOULUKORTTIKAVALKADI

Onpas aika vierähtänyt viime julkaisusta. Ei ole vaan saanut aikaiseksi. Kaikenlaista on tullut tehtyä ja viimeksi joulukortit, joista tässä otos, olkaa hyvä:




















sunnuntai 5. lokakuuta 2014

Joulu on taas, joulu on taas

Vähän aikaistahan tämä on varmaan monen mielestä, mutta joulukorttien teko ei saa jäädä viime tippaan, varsinkaan tällaisella, joka ei osaa tehdä sarjatuotantoa vaan kaikki pitää olla erilaisia... Kuvakavalkadi valmistuneista olkaa hyvä:











sunnuntai 28. syyskuuta 2014

Onnittelukortteja

Jälkijunassa julkaisuja,  saajilleen jo menneet kortit. Tein pomolleni kortin synttäriensä kunniaksi:


Hän nimesi tämän itse "raikulipojaksi" :)

Eilen käväistiin sitten Ulvilassa viettämässä tätini 80-vuotis syntymäpäivää. Minulla oli hänestä nuorena jotenkin niin aikansa kuvan mukainen valokuva ja sen ymprille rakensin onnittelukortin:



joulukortteja on valmiina monen monta, jahka saan ne kuvatuksi julkaisen ne sitten.

sunnuntai 7. syyskuuta 2014