lauantai 31. elokuuta 2013

MEHILÄISVAHATÖITÄ

Vaihteeksi kaivoin raudan ja mehiläisvahavärit esille ja annoin kuuman raudan laulaa ja syntyihän näitä sitten taas. Tässä kavalkadi viimeisimmistä töistä:

1. "Purppurataivas"



2. "kummituslinna"

3. Red passion

4. Hetkin ennen talven tuloa

 5. Häivähdys vihreää

6. Taivaallinen torvensoittaja


7. Kuulas kesäpäivä


8. Yön sinessä


9. Sininen utu


10. Mandala


11. Ilves yön siimeksessä


12. Revontulet


13. Ruskan aikaa


14. Utuinen yö


15. Järvenranta kesän kirkkaudessa


16. Katson sineen taivaan


17. Luolan yksinäinen


18. Lila


19. Tyyntä myrskyn edellä


Nämä ovat myös myynnissä hintaan 10 €/kpl.

JULKAISEMATTOMIA TUOTOKSIA

Kesä humpsahti ohi ja nyt jo syksy lempeästä kolkuttelee ovella. Jotain tuli tehtyä kesälläkin, vaikka blogissa on ollut hiljaista.

Tässä ennen julkaisemattomia korttejani:

2 rippikorttia tytölle 



ja onnittelukortti 70 vuotiaalle, jossa sai olla huumoria:


tiistai 21. toukokuuta 2013

PUUTARHAAN PATSAITA

Kortteilu ollut jäissä ja ihan hyvästä syystä. Olen keskittynyt tekemään näitä seuraavia patsaita puutarhaani. Nämä on tuunattuja ja käytetty Paverpolia ja Powertex-kovetin aineita.

Tässä ensin kirppikseltä vitosella löydetty iso lasiastia sekä samoin kirpparilta löytynyt enkelipatsas, hinta pari euroa.



Tälläinen siitä sitten tuli valmiina:



eli enkeli on maalattu valkoisella Powertexillä ja lasi päällystetty lakanakankaalla, joka on käsitelty samalla aineella. Kovetuttuaan lisäsin vielä kivet ja sinisiä koristekiviä. Kannon päältä löytyi sopiva paikka.

Seuraavana oli vuorossa kirppiksiltä löytämäni isot nuket, hinnat 5 e ja 7 e. Tytöllä oli valmiina vaatteet, vain kengät ja hattu piti ostaa erikseen. Pojalla ei ollut vaatteita, joten vauvanvaatteita myyviltä kirppispöydiltä löytyivät sopivat tähän tarkoitukseen ja hinta 0,50 c - 1,50 e kpl.

Nuket on käsitelty terran värisellä Powertexillä, joka tarttuu myös muovipintaan (Paverpol hylkii muovia, joten ei sovellu tähän). Nukkien vaatteet on käsitelty Pavelpolin sävyllä pronssi samoin kuin tyttönuken kori ja kukat.

Tässä ensin poika kukkaruukun kanssa ja kukkaruukkuun tulee vielä kesäkukka:




ja sitten kukkaistyttö:




Kuivuttuaan nämä ovat sateen ja pakkasenkin kestäviä. Tosin nämä pääsevät kyllä talveksi suojaan ja täytyy vaan toivoa, ettei varkaat vie näitä.

Yksi on  vielä tulossa, sen esittelen myöhemmin, kunhan on valmis :)

tiistai 23. huhtikuuta 2013

UUSI ATC-HAASTEBLOGI "IN THE NAME OF VINTAGE" STARTTAA

Tulevana sunnuntaina starttaa perustamani ja ylläpitämäni ATC-haasteblogi
IN THE NAME OF VINTAGE. Käykääpä kurkkimassa tarkemmat tiedot täältä:
http://nameofvintage.blogspot.fi/

Innokkaita osallistujia toivotaan runsain joukoin mukaan :)

maanantai 22. huhtikuuta 2013

Kevät saapuu

Ihanaa, lumet ovat lähes sulaneet ja nyt odotellaan pihan kuivumista, että pääsee puutarhahommiin. Muutama korttikin on jäänyt julkaisematta:

Toinen vähän ART Deco-tyyliä ja toinen tietysti Vintagea!



Muutakin mukavaa on  tiedossa. 30.4. loppuu työ paikassa, jossa en viihtynyt, toukokuu on omaa lomaa ja kesäkuun alussa pääsen uuteen työpaikkaan, jossa pääsen taas hommiin tosissaan kiinni :)

Näkyillään!